woensdag, april 05, 2006

Den eerste: de misantroop & de filantroop ..

Scenario 1 :


Voila, hier heb je mijn nieuwe blog! ’t Is te hope dat da boeltje mij hier niet
te veel tijd gaat kosten, want het steekt mij nu al ferm tegen. Da gedoe met da
aanmelden en die profielen en die navigatie van jatten en taloren… ’t Begint al
hé! We zijn nog nie vertrokken of ’t vet is hier al van de soep. Da gaat hier
toch maar een hele tijd zijn van bla bla en oooh schone woorden en ziet ies en
nog ies bla bla, zonder boem boem, en van kijkt eens hoe geletterd dat we denken
dat we zijn …
Laat mij alstublieft gerust met jullie gemem; ik wil hier geen
felle commentaren, ay ? Ik zorg namelijk voor de orde en netheid op deze blog.
Er wordt niet heftig gereageerd, noch geouwehoerd op mijn blog. Tegen de muur
geplakt worden zij die mijn ordonnantie naast zich neerleggen.
Kortom: Als u
niet gevraagd wordt wat u vindt van mijn posts, zwijgt u en gaat u weg na de
post gelezen te hebben. Heeft u dat gehoord en begrepen? U gaat dan weg!! WEG!

Alle vooruit; voelt iedereen zich welkom? HE?!


Scenario 2 :


Heeykuzz! Het verheugt me dat je de weg hebt gevonden naar mijn stekje op het
net! Leuk dat je erbij bent! Samen maken we er een gezellig blogfestijn van! Ik
zal geregeld wat schrijven, waarop jullie reacties allerhande kunnen geven. Dat
wordt jubelen geblazen! Verblijd me met grappen & grollen en ik maak van dit
potje een lekkere mallemolen! We geven van katoen!


Strijd der uitersten:
Maakt u rustig uw keuze tussen scenario 1 en 2 ;)
Besluiteloosheid wordt niet kwalijk genomen.