zaterdag, mei 20, 2006

't Is ammel danni

Ik werd eraan herinnerd dat ik hier nog zoiets als een blog lopen heb.
Dank u, geapprecieerde godheid.

Tamelijk teniet gedaan qua continuïteit is die intussen.
'tamelijk' zou vervangen worden door 'enorm'
moest het niet lekker allitereren met 'teniet'
en alliteraties, dat zijn mijn vrienden
tegen alliteraties is tegen mij
Weest Waargeschuwd.

Geen idee waarom ik wekenlang geen letter meer neergeschreven heb.
Géén
i
dee
.
Misschien is het de rompslomp en malaise van de economie in Panama de laatste jaren
die de oorzaak is van mijn stilzwijgen
misschien ook niet
maar zou iemand mij kunnen zeggen, bewijzen
waarom dat het
niet
de oorzaak zou kunnen zijn?

Ik denk het niet.

Onmachtig
als we zijn.

Er is in ieder geval één iemand die niet moet klagen
hoewel klagen zijn dagdagelijkse bezigheid en manier van geld verdienen is
en dat is Herman Brusselmans
Niet te geloven dat die infantiele obsedee bovenaan prijkt al die tijd

Zelf ben ik nog steeds even geobcassetteerd als altijd
excuseer voor het gevormde voltooid deelwoord
ben blijkbaar niet even kritisch meer
klaag toch maar niet, lezer
lach
lachen verdorie
het is het enige dat voor humor moet doorgaan
in al de dingen die ik ooit nog zal schrijven
het is nu een laatste keer lachen
of voor altijd
zuchten
maar neen :)

Geobsedeerd door

..
mensen?
de mensheid.

Ja, ik ben een sociaal geangageerd individu, me bekommerend om de kwel van de pscyhe, geïnteresseerd in gedachtegangen die zich veruitwendigen in gedragspatronen, gefascineerd door het vermogen van een geest, dat meestal uitdraait op onvermogen, van mensen om me heen, en dan vooral onbekenden.



(boodschap van algemeen nut)



Of neen, ik lach me gewoon een kriek om ze.

Verklaring volgt

..

1 Comments:

At 21/5/06 18:24, Blogger rideronthestorm said...

Goh ene maar ??..
:p

 

Een reactie posten

<< Home