woensdag, juni 28, 2006

R. Atkinson, gebrandmerkt als Mr. Bean (?)

Oké, dit is niet zo een originele post, maar ik trek er me niets van aan :)

Boeddha heeft een resem Japanse rariteiten gelinkt, en er zitten verdikke hilarische tussen :)
Maar nog nét íetsje méér heb ik gelachen om het volgende;

Let erop hoe hij - zonder een woord te zeggen - zo veel kan losweken. Uitermate simpel, eenvoudig, alles behalve ver gezocht, maar toch hilarisch (vind ik).
Het is máánden geleden dat ik nog zo om een filmpje gelachen heb..


Die oude gloriën
blijven toch de beste,
onsterfelijk.




WERCHTER!




UPDATE;

Het malafide volk van zattevrienden.be liet me in de steek wat betreft de link, vandaar deze:

4 Comments:

At 29/6/06 23:08, Anonymous Anoniem said...

Ik vond deze best wel leuk ja :)

Xx~
Syrah

 
At 3/7/06 10:22, Anonymous Anoniem said...

Het filmpje is van het internet gehaald :o(

 
At 3/7/06 19:13, Blogger rideronthestorm said...

Kheb het proberen vernieuwen :)

Verwacht blijkbaar niet dat je volledig strijk gaat liggen..

Bij mij is dat wel gebeurd maar da moet aan mijzelf ligge, meer dan aan het filmpje zelf, denk ik..
Kan gebeuren he, u kreupel lachen om iets wa andere eigelijk maar zozo vinden :)

 
At 13/7/06 22:07, Anonymous Anoniem said...

Lang geleden dat ik van u kant iets vernomen heb.
Zowel op u site als op de mijne :)
Fee xX

 

Een reactie posten

<< Home