zaterdag, augustus 19, 2006

Hoe maakt u het? Met..

Ik had het zelf niet meer verwacht, maar
Thomas werkt !
38uur/week, te beginnen vanaf maandag, in…


DE GAMMA !!


De gamma in de August de Boeckstraat, waar – als ik een kennis die er vorig jaar heeft gewerkt, mag geloven – ‘werken’ en ‘chillen’ in hetzelfde semantisch veld liggen!
Bovendien hebben de mensen van het uitzendkantoor mij doen geloven dat ik er voor betaald zal worden, dus het ziet er wel in orde uit.

Ik hoop dat ik naast veiligheidsschoenen ook een step krijg om me te verplaatsen.

6 Comments:

At 19/8/06 12:48, Anonymous Anoniem said...

Hihi ^^
Amuseer je daar en werk je vooral niet helemaal dood :P

Xx~
Syrah

 
At 19/8/06 15:53, Anonymous Anoniem said...

Ik zal wel ies biennewieppeuh :p

 
At 20/8/06 00:57, Blogger rideronthestorm said...

@syrah; Ik ga daar syndicale pauzes van enkele uren gebruiken, dus geen paniek:)
@isis; je vindt me bij de afdeling van hamertjuhs en zaagjhuhs en beiteltjuhs ;)
@boed; tot volgende week donderdag waarsch:) deze dinsdag ben ik al vrij.. Wegens jaar jonger is mijn loon niet om over naar huis te schrijven, tis daarom dat ik verwacht dat ze daar nie te veel van mij verwachten..

 
At 20/8/06 13:21, Anonymous Anoniem said...

Haha, allé jong, boeddha :P De insider is toch zo ver ni te zoeken? :P

En ohja, Rots, sterf dan niet aan vervelingsverschijnselen in die uren pauze :P Maar als je zo'n step krijgt is ook dat geen probleem wrs ^^

Xx~
Syrah

 
At 20/8/06 19:10, Blogger rideronthestorm said...

boed; ik bedoelde eigenlijk da ik voor hetzelfde werk meer zou verdienen moest ik een jaar ouder zijn :s Das toch eigenlijk onredelijk.

 
At 20/8/06 21:03, Anonymous Anoniem said...

jaja Glenn werkt ook; maar dan wel een 42urenweek dat eigenlijk maar 4 dagen duurt...

verdeeld onder 10, 10, 15 en 7 uur gewerkt...

Toeristen...

 

Een reactie posten

<< Home